klik hier voor openen  Informatie
  Over VAM

Over VAM

Wie zijn we?
VAM (Stichting Vrouwen en Arbeidsmarkt) is een organisatie van vrouwen, voor vrouwen. Onze missie: bijdragen tot emancipatie van vrouwen, roldoorbreking van de seksen en verwezenlijking van economische zelfstandigheid in het bijzonder van vrouwen.

Aan de basis van ons werk ligt onze expertise op het gebied van vrouwenvakscholing. VAM werkt altijd nauw samen met lokale partners, helpt die organisaties versterken en draagt haar kennis en expertise over. VAM is lid van Women for Water Partnership, European Pact for WaterButterfly Effect NGO coalition en Partin.

VAM heeft geen winstoogmerk, is een ANBI en geregistreerd in Nederland: KvK nummer 32096731.

(van juli 2016 t/m 2019 was VAM aangesloten bij het CBF als erkend goed doel. Gezien de hoge kosten was VAM genoodzaakt dit lidmaatschap te beeindigen)

Bestuur 2022

Voorzitter Lesha Witmer
Penningmeester Margré Wiarda
Communicatie vacature
Lid Marie Antoinette de Veth

(de verantwoordelijkheden en competenties van de bestuursleden vind je door op de functie te klikken)

Staf
De Stichting heeft geen vaste medewerkers - en dus weinig overhead;  de bestuursleden - allemaal experts op hun terrein - vervullen hun bestuurstaken als vrijwilliger. Hun kosten worden vergoed; hun "uren" worden alleen betaald wanneer ze daadwerkelijk een project uitvoeren.

VAM heeft een groot netwerk van ervaren cursus ontwikkelaars, trainers, docenten en projectmedewerkers die op projectbasis - vrijwillig of betaald - inzetbaar zijn voor specieke trajecten waar de Stichting bij betrokken is.

Laatste bewerking: 4 juli 2022 | Pagina uitprinten | Terug | Home

Lesha Witmer