Welkom bij VAM!

VAM (Stichting Vrouwen en Arbeidsmarkt) is een organisatie van vrouwen, voor vrouwen. Onze missie: bijdragen tot emancipatie van vrouwen, roldoorbreking van de seksen en verwezenlijking van economische zelfstandigheid in het bijzonder van vrouwen. Aan de basis van ons werk ligt onze expertise op het gebied van vrouwenvakscholing.

Op deze website leest u ondermeer over onze projecten en blijft u op de hoogte van ons Vrouwenvakscholingsproject in Mali (foto). VAM werkt altijd nauw samen met lokale partners, helpt organisaties versterken en draagt haar kennis en expertise over. VAM is lid van Women for Water Partnership, European Pact for Water en Butterfly Efect NGO coalition en neemt actief deel aan activiteiten van het Women for Water Partnership in ontwikkelingslanden en op het gebied van lobbying voor de vrouwen én waterzaak! VAM is lid van Partin, de brancheorganisatie voor kleinschalige Particuliere Initiatieven en het Mali platform van NWP.

21 januari 2017
Opleiding bouw eco-toiletten in Bandiagara

In Bandiagara volgen een groep vrouwen de opleiding voor de bouw van eco-toiletten. Zij hebben begin januari 2017 het theoretisch deel van de opleiding afgesloten. Eind januari 2017 start het practische deel van de opleiding.

30 mei 2016
Vrienden en vriendinnen gezocht!

Stichting VAM en stichting Djenné zoeken vriendinnen en vrienden. Zij bouwden namelijk een Vrouwenvakschool in Bandiagara, een stadje in Mali. Maar voor niets gaat de zon op en zij kunnen nog best wat financiele steun gebruiken, bijv. voor de werkplaatsen en uitbreiding van goede water & sanitatie voorzieningen. Word jij vriend of vriendin voor 35 euro per jaar?

16 maart 2014

Jaarverslagen 2019

Onze jaarverslagen voor 2019 staan nu online.

Pagina uitprinten | Terug | Home