Welkom bij VAM!

VAM (Stichting Vrouwen en Arbeidsmarkt) is een organisatie van vrouwen, voor vrouwen. Onze missie: bijdragen tot emancipatie van vrouwen, roldoorbreking van de seksen en verwezenlijking van economische zelfstandigheid in het bijzonder van vrouwen. Aan de basis van ons werk ligt onze expertise op het gebied van vrouwenvakscholing.

Op deze website leest u ondermeer over onze projecten en blijft u op de hoogte van ons Vrouwenvakscholingsproject in Mali (foto). VAM werkt altijd nauw samen met lokale partners, helpt organisaties versterken en draagt haar kennis en expertise over. VAM is lid van Women for Water Partnership, European Pact for Water en Butterfly Efect NGO coalition en neemt actief deel aan activiteiten van het Women for Water Partnership in ontwikkelingslanden en op het gebied van lobbying voor de vrouwen én waterzaak! VAM is lid van Partin, de brancheorganisatie voor kleinschalige Particuliere Initiatieven en het Mali platform van NWP.

Pagina uitprinten | Terug | Home